La Place bezorgt in samenwerking met Thuisbezorgd.nl
- Food-en-retail
- 21 dec 2021 @ 10:22
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 21 dec 2021 @ 10:22
- Sjaak Hoogkamer
La Place lanceert vandaag de La Place bezorgservice in samenwerking met online bestelplatform Thuisbezorgd.nl. De dienst is beschikbaar voor iedereen in de buurt van ’s-Hertogenbosch Arena, Eindhoven Piazza en Rotterdam Alexandrium.
Door online of via de app de bestelling te plaatsen op Thuisbezorgd.nl, wordt het mogelijk om de La Place producten tot aan de voordeur te ontvangen.
Hiermee speelt La Place naar eigen zeggen ‘in op de verwachting van de consument van snelheid en gemak.’
De mogelijkheid om de maaltijden van La Place aan huis te krijgen, sluit naadloos aan bij de toekomstvisie van het horecamerk, zegt Alice Theunissen, de nieuwe Managing Director van La Place: ‘Op veel plekken werkten we al met La Place Mobile Order, waarmee het mogelijk is om snel en gemakkelijk een bestelling door te geven en af te halen bij een locatie. Met de nieuwe service is het nu ook mogelijk om vanuit huis te genieten van verse broodjes zoals wij van La Place gewend zijn. Dat mensen ook rond het middaguur een verse maaltijd bestellen, is een duidelijke trend op de bezorgmarkt waar wij onze gasten ook graag in voorzien. Uiteraard streven wij ernaar om deze service op andere locaties ook snel aan te bieden.’
Vanaf vandaag kunnen klanten een maand profiteren van €3,- korting op de eerste La Place bestelling via Thuisbezorgd.nl. Deze actie loopt tot en met 20 januari en geldt bij een minimale bestelwaarde van €15,-. De bezorgservice is dagelijks beschikbaar van 11:00 tot 16:00 uur.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Consumenten beschuldigen Lay's van krimpflatie - foodmerk...
- Lipton Ice Tea lanceert Ice Tea Insurance met rapper Ice-T
- Albert Heijn introduceert hamstergezin
- Respondenten BvA -onderzoek: 'retailmedia moet volwassen worden'
- Kruidvat en L’Oréal Groupe lanceren tijdelijk een inspirerend...
- Heineken en bureau LePub steunen bijgelovige fans
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Jumbo lanceert 'De lekkerste... 05-06-2025
- [onderzoek] Consument kiest vaak... 05-06-2025
- Marktbakker 't Stoepje promoot 'Warm... 05-06-2025
- Alpro helpt met voedingsstoffen in... 04-06-2025
- Zachtfruitcampagne ‘Een handje... 04-06-2025
- Verantwoord naar huis: AB InBev en... 04-06-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management